Waar kan ik een reservering plaatsen?
Online reserveren middels de reserveringsmodule gaat het snelst. U ontvangt vervolgens een reserveringbevestiging per e-mail. De kalender in de reserveringsmodule geeft de actuele beschikbaarheid aan. De maandag na de sluiting zullen wij de nieuw gemaakte reserveringen doornemen. Mochten wij bijzonderheden tegenkomen, zullen wij contact opnemen. Bij geen gehoor is alles in orde.
Ik ben met meer dan 7 personen waar plaats ik een reservering?
Reserveren vanaf 8 personen kan enkel per mail. Wij zullen vanaf 19 augustus weer per mail bereikbaar zijn.
Waar kan ik reserveren voor de Chef’s Counter?
Reserveringen zijn geopend voor de eerste 4 weken na de opening. Indien u zich (alvast) voor een andere datum wilt registreren kan dit via de wachtlijstregistratie. Wij nemen vier weken van tevoren contact met u op om de reservering te bevestigen of, indien er geen beschikbaarheid is, een tafel in het restaurant te bespreken.
Kan ik een bestaande reservering wijzigen?
Het beste is om u wijziging via e-mail via reserveren@rijksrestaurant.nl door te geven, wij streven ernaar om op de eerste dag dat we weer zijn geopend uw mail te kunnen beantwoorden.
Hoe kan ik een reservering annuleren?
Om een reservering te annuleren stuurt u een mail naar reserveren@rijksrestaurant.nl, wij streven ernaar om op de eerste dag dat we weer geopend zijn uw mail te kunnen beantwoorden.